Van sa pa naar hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Van sa pa naar hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Van sa pa naar hue

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Rianne

27 November 2012 | Vietnam, Hué

Hi all,

Op dit moment genieten wij van een wel verdiende passion fruit cocktail! Echt heeeeerlijk.

Maar back to business: gisteren nog dagje in Sa Pa geweest. Daar de draken klauw op geklommen. Was een helse klim, maar bovenaan een prachtig uitzicht! Leuke fotos genomen dus.

Om 1630 vertrok de mini-van richting lao cai (plek waar trein vandaan vertrok). Daar even snel wat gegeten omdat we de trein moesten halen. In de trein natuurlijk weer minimaal (lees max 1 uur) geslapen. Met half uurtje vertraging kwamen we rond 0445 aan in ha noi. Daar gelijk de taxi in gesprongen om in 1uur naar het vliegveld te rijden. Daar de vlucht van 0640uur gehaald! Na een ruim uurtje kwamen we in hue aan. Weer een taxi gepakt naar ons hotel. Rond 0845 aangekomen en gelukkig mochten we gelijk onze kamer in!! Ook mochten we we nog gebruik maken vh ontbijt. Lekker gegeten om daarna een wandeling te maken door de stad.

Dankzij ons handige boek een hele lange wandeling gemaakt (wel heel vermoeiend). Voornamelijk de koningstad, tempels, notre dame kathedraal (ja die is hier ook) en nog maar dingen bekeken. In totaal zo'n 7uur gelopen! Helaas beide niet zo lekker geluncht. Vanavond maar extra lekker inhalen dus!

Morgen vroeg pakken we de bus richting hoi an. Dit zou in totaal 4uur duren. Daarna lekker uitrusten denk ik. Ook is het morgen feest! Het is namelijk 28 november:) weer een jaartje erbij dus!

Nu verder met het drinken van de heerlijke passionfruit cocktail. Voor degene die deze net zo lekker kan maken geven wij een etentje weg;)

Xjes

• 27 November 2012 - 11:50

Jose:

Hoi!
    Jullie zitten zeker niet stil, maar dat is ook niet de bedoeling! Dat komt de laatste week wel.
    Ben benieuwd naar jullie mooie foto's straks.
    De uitdaging net zo'n heerlijke cocktail te maken, wil ik wel aangaan ;-)
    Geniet lekker verder. Alvast een plezierige dag morgen.
    xxxx José

• 28 November 2012 - 05:45

Winfried:

Hallo Jongelui,

mooi verhaal ben benieuwd naar de foto's,geniet van het reizen

groetjes winfried

Tags: Sa pa, Hue