Gili Air & Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Gili Air & Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Gili Air & Ubud

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2013 | Indonesië, Ubud

Ons laatste bericht was vanuit candidasa. De volgende dag zijn we naar Gili Air gegaan. Jammer genoeg moest de fast boat (8*300pk) eerst langs lombok en gili trawangan, maar toen we aankwamen beviel het ons gelijk. Ipv de paard en wagen (rijden geen auto's), zijn we lopend naar ons hotel gegaan. Zag er erg leuk uit en waren ook aardige mensen. Rest vd dag lekker ontspannen. Savonds verse vis van de bbq gegeten op het strand.

Donderdag werd ik wakker en hingen er slingers! Whoehoee het was m'n verjaardag. Toen ik net m'n cadeautje had geopend op bed en buiten was gaan chillen, kwamen de mensen vh hotel eraan om voor me te zingen. Kreeg een hele fruitschaal en gebakken bananen van ze! Heerlijk.
Daarna gingen we lekker snorkelen. Eerst op het strand bij lokale snorkelsetjes gehuurd en daarna samen gaan snorkelen. Ontiegelijk mooi onder water. Helaas kreeg rianne last van haar arm en ging er al snel uit. Ik ben toen nog even verder gegaan (oa zeeschildpad tegen gekomen). Toen ik uit het water kwam riannes arm bekeken en deze zat helemaal onder de bulten. Dus maar even naar een lokale gelopen: kwallenbeet. Smiddags samen nog even geprobeerd te snorkelen, maar voor rianne ging het niet zo (te veel last).

Volgende dag ben ik weer gaan snorkelen. Rianne durfde het niet aan en is lekker gaan chillen op het strand. Heb mn vingers lekker open gehaald aan het koraal (wat is dat echt ontiegelijk scherp), maar ook weer erg mooie dingen gezien.

Zaterdag gingen we alweer weg met de boot vanaf gili air naar ubud. Daarna een doodsrit gehad door degene die ons bij het hotel zou afzetten, maar gelukkig overleefd! Ook gelijk raften geregeld voor zondag. Ben ondertussen wel een beetje klaar met alles moeten afdingen (beginnen op 450.000 pp, eindigen op 250.000 en waarschijnlijk alsnog genaaid worden).

Zondag dus gaan raften. Zaten met 2 dikke new sealend en 1 Chinees in de boot. Maar het was leuk! Hadden het wel iets wilder verwacht (net als Thailand), maar alsnog leuke ervaring.

Vandaag de stad goed bekijken! Morgen alweer naar onze laatste bestemming.

Ps. Bedankt voor de felicitaties.

X

• 02 September 2013 - 07:42

José:

Hallo!

Je verjaardag toch niet onopgemerkt voorbij gegaan, Jelle, wat klinkt het leuk en gezellig, de slingers en het zingen! Maar Rianne, wat een pech. Je had het waarschijnlijk eerst niet in de gaten wat het was. Hè wat vervelend, ik hoop dat de pijn snel minder wordt, ook bij jou Jelle met je vingers!!! Ik kan me voorstellen dat het snorkelen dan even niet meer hoeft. In ieder geval was het raften dan weer leuk. Morgen Sanur jullie laatste bestemming van deze mooie reis, dus geniet er nog lekker van!!
    Liefs, José

• 02 September 2013 - 11:43

Anja Broekhuizen:

Hallo Jelle& Rianne,

Door alle drukte rondom Ilse en haar vriendje er niet toegekomen eerder te reageren....
    Maar nu alsnog jullie verhalen gelezen! Wat een leuke dingen maken jullie weer mee zeg!
    Het klinkt allemaal super! Ben benieuwd naar de foto's tzt! Geniet nog maar even lekker de laatste periode! En hartelijke groet van ons allemaal uit Nieuwegein, Kees Anja Leon Ilse en Tessa

Tags: Gili air, Ubud