Aankomst - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Rianne

19 Augustus 2013 | Indonesië, Jimbaran

Hallo allemaal,

Beetje late reactie, maar we hebben nog niet extreem veel om te vertellen..

Zaterdag kwamen we met ong. Een half uurtje vertraging aan op het vliegveld van denpasar. Daar een visum gekocht en met dat visum mochten we door de douane. Toen we eenmaal daar doorheen waren kwamen we gelijk bij de bagage band uit. En gelukkig lag onze bagage er al op! Dus meteen door richting de taxi's.

Bij de taxi standplaats was het natuurlijk extreem druk. Van alle kanten probeerde ze ons mee richting de taxi's te nemen, maar natuurlijk niet zonder het nodige afdingen! Begonnen met 200.000 en uiteindelijk op de plek van bestemming gebracht voor 100.000,

Het hotel had helaas geen airconditioning kamers meer (we hadden natuurlijk afgelopen week pas 1de extra nacht geboekt), maar we konden wel bij de buren terecht in het hotel. Ook een prima plek (ieder geval een stuk minder lawaai). Na inchecken lekker verse vis van de BBQ gegeten op het strand. Snapper it is!!

Volgende dag niet veel gedaan eigenlijk. Even een wandeling door de stad gemaakt, maar daarna weer heerlijk gaan relaxen in de zon! Ook vandaag lekker genoten van het weer en het zwembad. Straks weer ergens een visje scoren! Vlees (op kip sate na) is hier niet te krijgen! Morgen vertrekken we richting kuta.

Kusje van ons

• 19 Augustus 2013 - 13:35

José:

Hallo!
    Je hoeft ook niet altijd veel te doen om lekker te genieten! Heerlijk relaxen, een visje, klinkt allemaal goed.
    Goede reis morgen naar Kuta,
    xxxx

• 20 Augustus 2013 - 00:05

Carla:

Hoi Jelle en Rianne,

Rust maar even lekker uit. Des te meer genieten jullie straks!

Liefs Carla XX

• 20 Augustus 2013 - 05:43

Winfried:

ga lekkerzwemmen en surfen in Kuta.
    Geniet van de zee en de zons ondergang.

groetjes Winfried

Tags: Jimbaran