Fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Fietstocht

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

13 November 2011 | Thailand, Bangkok

We hebben vandaag een geweldige dag gehad!
We hebben gefietst door Bangkok,6 uur lang.

Eerst door de wijken van Bangkok,langs een schuurtje waar t-shirts worden gemaakt,door een slobbe wijk vervolgens heen gefietst...bizar!

Met een ini minne bootje de rivier over naar de jungle,
Door de jungle gefietst...fantastisch!

Gegeten bij een Thais gezin....mensen vonden ons geweldig!

In een fietstaxi gezeten,oude mannetjes die ons naar de lokale markt brachten.
Geen 1 westers persoon gezien. Gedronken uit een cocosnoot en vruchtenvlees gegeten,besprenkeld door een monnik,en Thais waterwijs op.

Vervolgens brachten de fietstaxis ons weer naar onze eigen fiets.

Nog een stuk door de jungle gereden,mooie tempels gezien,Thaise man moest met riante op ede foto,vervolgens bij de langste drug staan kijken.

Met de boottaxi weer naar vaste gedeelte van Bangkok. Langs een Thai boxschool geweest en weer door een Thaise buurt. Veel smalle straatjes, en te laag voor Jelle.

Uit eindelijk via drukke straaten weer terug naar het begin.

Het was geweldig!nu even bijkomen bij het zwembad!

Liefs ons"

• 13 November 2011 - 10:02

Lukas:

We wachten met smart op de foto's

Gr
    Lukas

Ps ik heb sinterklaas lekker gezien.

• 13 November 2011 - 10:56

Winfried & Carola:

Kijk .. of dit indrukwekkend is zeg ... wat jullie schrijven, we beleven het helemaal mee zo, en wat geweldig allemaal! Moet helemaal te gek zijn, zo bij een Thais gezin, of uit een cocosnoot drinken, echt te gek allemaal en al te veel om op te noemen wat we zo lezen! We kijken uit naar jullie volgende verslag, maar komen jullie eerst lekker even bij, geniet!
    Dikke kus en vee liefs voor jullie!
    Win & Carool.

• 13 November 2011 - 14:39

Carla En Cees:

Hoi Liefies,

Wat een super ervaring!!!! We leven erg met jullie mee. Tuurlijk vinden de Taise jullie geweldig en willen ze met Rianne op de foto!!! Vinden/willen wij ook!!
    Jelle moest je bukken in het smalle straatje?? Hopelijk geen hoofdletsel!
    Fijn, dat jullie zo lekker genoten hebben vandaag en zoveel moois hebben gezien. Nu lekker genieten van een "sapje", zou Cees zeggen en een plons in het zwembad. "Proost", op jullie super vakantie!

Veel Liefs en tot hoors!!

Cees en Carla xxxx

• 13 November 2011 - 20:47

Jose:

Wat een belevenissen zo de eerste dag dat belooft wat voor de volgende dagen!
    Geniet van iedere minuut! Heel veel liefs, José

• 13 November 2011 - 20:49

Toon :

Ik heb jullie verhalen gelezen, geweldig!
    Kijk uit voor al die enge beesten, slangen enzo, heel veel groetjes, Toon

• 15 November 2011 - 23:10

Wietse:

Ik kan hier kort over zijn, leren is toch veel leuker ;).
    Ziet eruit alsof jullie mega veel doen op 1 dag, vet om te zien! Ik kan niet wachten op de foto's.