Raften en olifant rijden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Raften en olifant rijden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Raften en olifant rijden

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

23 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Rond 8.30 uur werden we vanochtend opgehaald voor ons volgende avontuur! Eerst een stukje rijden (1.5uur) om vervolgens olifant te gaan rijden. Ik samen met rianne op zo'n enorm beest. En we hadden zelfs de kleinste (op een baby olifant na die de hele tijd achter z'n mammie aanliep). Heel leuk allemaal!

Daarna eerst lunchen met de hele groep. Toen we klaar waren kwam ons volgende avontuur: wild water raften. Na een veligheidsverhaal die wel uren leek te duren, gingen we het water op. We zaten samen met 1 Nederlands stel (toevallig) en 1 gids in de boot. Om ons heen gingen allemaal boten om en vielen mensen eruit, maar rianne en ik zijn blijven zitten:) de Nederlandse jongen die bij ons in de boot zat was er wel 1x uit gevallen.

Super dag gehad weer. Denk de leukste tot nu toe!!

Morgen reizen richting koh phangan. Dus waarschijnlijk geen bericht.

Kus rianne en jelle

• 23 November 2011 - 10:22

José:

Goedenmiddag, bij jullie,

Leuk joh! Wat een belevenis op zo'n olifant. Zat het een beetje? Ik zou het wel hebben willen zien. En super ook dat wild water raften. Dat jullie bleven zitten! Waarschijnlijk door de ervaring van Rianne (de Lesse in België) ? Superleuk allemaal weer.
    Voor morgen goede reis.
    Veel liefs, xxxxx

• 23 November 2011 - 18:58

Anja Broekhuizen:

Hallo Jelle & Rianne,

Wat een geweldige verhalen allemaal!
    Echt heel leuk om te lezen!
    Nog héél veel plezier toegewenst!
    Een hartelijk groet van ons :
    Kees Anja Leon Ilse Tessa
    xx

• 23 November 2011 - 19:20

Carla En Cees:

Hoi Liefies,
    Wat een ervaring moet dat geweest zijn, zo hoog op een olifant. Super, leuk, maar ook best een beetje eng lijkt ons dat !! En ook nog wild- water raften. Super leuk!!! Waarschijnlijk, omdat jullie beiden wat ervaring hiermee hebben zijn jullie niet omgevallen. Gelukkig, maar!!!
    Voor morgen een hele goede reis!

Veel liefs Carla en Cees xxxxx

• 29 November 2011 - 11:57

Wietse:

Dus jullie hebben het niet droog gehouden, haha. Blij dat Rianne de nodige ervaring had, zodat ze Jelle kon helpen overeind te blijven ;).
    Leuk ook dat jullie op een olifant gezeten hebben. Ik ben benieuwd wat de volgende dieren zijn, die jullie gaan bezoeken.

Xje