Flight of the gibbon - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Flight of the gibbon - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Flight of the gibbon

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Goedemorgen,

Gisteren zijn we wezen tokkelen:flights of the gibbon. Met een minibussen werden we boven in de bergen gebracht. Meteen wagen ziek,

We werden in een soort van harnas gehezen,zodat we vast gemaakt konden worden.

Iedereen kreeg een doekje op zijn hoofd en vervolgens een oranje helm (behalve rianne en 2 kindjes).

Weer in de minibus naar de start. Na een paar instructies gingen we dan van start.

Super geweldig allemaal. De ene flight was nog mooier harder en langer dan de ander.

Op een gegeven moment kregen we een soort bungee dump val. De 2 kinderen konden dit niet doen vanwege hun gewicht, omdat ze te ligt waren. Zij eerden door de staff naar de overkant gebracht.

Daar ging jelle als een gibbon. Super hard en vet. Toen mocht rianne. Maar die kwam niet aan. Halverwege hing ze stil. Iedereen lachen en kwamen. Niet meer bij. En ik hing daar maar voor gibbon. Iemand van de staff kwam naar me toegevlogen en heeft me naar de overkant gebracht.

In de middag zijn we terug gegaan, kregen daAr een lunch en vervolgens nog even langs een waterval. Het was een super leuke dag,

Vandaag gaan we een soort van stadswandelung doen. Tempels bekijken,markten etc.

Liefs ons,

• 22 November 2011 - 06:16

Jose:

Hoi lieverds,
    Sensationeel! Een geweldige ervaring.
    Ach Rianne, iedereen lachen, maar jij voelde je letterlijk en figuurlijk natuurlijk voor aap hangen zeker. Maar leuk dat het weer een belevenisvolle, leuke dag is geweest. Geniet vandaag weer lekker verder.
    Heel veel liefs, xxxx

• 22 November 2011 - 19:22

Winfried & Carola:

Jeetje wat een spectaculaire dag weer voor jullie Rianne en Jelle! En Rianne meis je hebt het maar mooi gedaan! Petje af, voor jullie beiden, helemaal te gek! Hoop dat de wandeling en tempels bekijken ook weer top wordt/is!
    Liefs!