Tigers etc - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Tigers etc - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Tigers etc

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

20 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag wilden we eigenlijk een auto huren om wat dingen te bezoeken. Ook wilden we "de flights of the gibbon" boeken (tokkelen door jungle). aangekomen bij receptie bleek het niet veel geld te schelen tussen auto huren en auto+chauffeur. Dus maar voor het tweede gekozen.

Als eerste zijn we we naar het zomerverblijf vd koning geweest. Groot landgoed, maar niet extreem boeiend. Daarna naar een onwijs mooie tempel. Beide gebouwen moest Rianne weer gewaden aan om knieën en schouders te verbergen (Jelle bij 1e ook).

Daarna naar tigers kingdom (zie gemailde foto). Onwijs tof om met tigers te knuffelen. En nee ze waren wakker!!!!! Wel grappig dat we van meerdere terug gemaild kregen dat ze sliepen. Was dus niet zo. Gelukkig hebben we er foto's van:)

Daarna naar krokodillen show. Echt heel zielig wat ze met die beesten deden dus gelukkig waren we snel weg.

Gelukkig hadden we nog wat tijd over en zijn we naar een straat geweest waar wat fabrieken lagen waar bepaalde producten werden gemaakt. Eerst naar een goud/ zilversmid waar ook de grootste showroom ter wereld was. Daarna naar een fabriek waar ze voornamelijk souvenirs maken (schilderen etc). Heel mooi hoe ze alles met de hand doen. Daarna naar een fabriek waar ze Thaise zijde maken. Knap, maar leek net een wereldwinkel (leger des heils). Komt waarschijnlijk door de oude mode hier.

Weer een erg leuke dag gehad dus. Net ook heerlijk gegeten. Nu lekker slapen. Xxx

• 20 November 2011 - 15:14

José:

Hoi, super he,lief die tijgers, we hebben er met verwondering naar zitten kijken.
    Heerlijk weer zo'n mooie dag.
    Groetjes van ons allen, heel veel liejfs,
    Thim Ashley, Toon, José

• 20 November 2011 - 17:40

Winfried & Carola:

Heerlijk toch, een auto + chauffeur, groot gelijk hebben jullie, fijn dat jullie weer zoveel gezien hebben, en zo genoten hebben, maar ... wat ons betreft en ik denk iedereen..
    Waanzinnig natuurlijk, bij die tijgers! Hoe bestaat het? Helemaal geweldig zeg .. adembenemend.. Super!

Lieve groeten weer!
    Win & Carool xx.

• 20 November 2011 - 17:52

José:

Net weer even jullie verslagje gelezen. Dat doe ik wel vaker. Het weer even opnieuw met jullie herbeleven. Toen zag ik dat ik vergeten was de groetjes te doen van Lukas, die hier natuurlijk ook was. Bij deze xx van Lukas.

• 21 November 2011 - 12:08

Carla En Oma:

Hoi Liefies,

Even een hele dikke knuffel van oma !!!
    Zit hier op de koffie. Ga ik zo naar de bridge brengen. Kan zich niet voorstellen dat we op deze manier contact met elkaar hebben. Er komen bij haar veel herinneringen naar boven van Indonesie. Dit is haar verste, indrukwekkenste reis geweest. Heeft veel raakvlakken.
    En dan nog de foto van jullie met de wakkere tjijger. Oma dacht ook dat hij sliep. Onvoorstelbaar !!!!!!

Liefs van ons allemaal!!!!!xxxxx

• 21 November 2011 - 19:41

Leon:

Vakantiegangers!

Klinkt niet slecht allemaal:) Veel plezier nog de komende dagen! Ben benieuwd naar de foto's als jullie terug zijn.

Groeten Fliend Leon

• 29 November 2011 - 11:50

Amy:

Vet om met een tijger te mogen knuffelen! Ik hoop dat ze daarvoor gegeten hadden. Ik heb namelijk altijd honger.

MIauw,

Amy