Tempels? - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Tempels? - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Tempels?

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 November 2011 | Thailand, Chiang Rai

Vandaag hebben we een stadswandelung gemaakt doir chiang RAI! Heel veel mooie tempels gezien! De 1was nog mooier dan de ander. Geweldig allemaal. Rianne heeft alle toilets van binnen en buiten gezien! Alles was geweldig weer een top dag? Einde van de dag vonden we plotseling een zeer goedkoop cocktailbarretje. Lekkere speciale cocktails gedronken. Zei vroegen wat we morgen gingen doen, wij zeiden scooter huren en naar gouden driehoek en witte tempel. Nee niet doen! Wij brengen jullie morgen gratis naar beide? Wij:maar we willen ook Thais leren koken, geen probleem! Dat doen we meteen ook morgen alles voor frêe omdat jullie hier cocktail drinken...... We wachten met spanning af hoe dat morgen gaat verlopen........... Xxxx

• 17 November 2011 - 13:42

Cees En Carla:

Ben erg benieuwd naar de foto's, die jullie hebben gemaakt en nog gaan maken.Gisteren naar de film "The Beach 'met Cal gekeken.De natuur is erg mooi(mooie watervallen)net Frankrijk....Morgen GRATIS????????pas op!!!!!!Geniet en drink met mate lekkere cocktailsssss.xxxxxxxmams & PAPS