Vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Rianne Sprenger - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: jelle en rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

10 November 2011 | Nederland, Nieuwegein

Hoi allemaal,

Omdat vele hebben gevraagd of wij een reisdagboek bijhouden, hebben wij toch deze waarbenjij.nu aangemaakt.

We proberen zoveel mogelijk te plaatsen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat wij genieten van onze vakantie.

Mocht er dus weinig geplaatst worden, dan is de reden dat wij heerlijk aan het genieten zijn:).

Morgen vertrekken wij vroeg naar Brussel. Zaterdagochtend 8 uur (nederlandse tijd 2 uur) komen wij in Bangkok aan.

Liefs Jelle en Rianne

• 10 November 2011 - 18:54

Jose:

Halllo lieve Rianne en lieve Jelle,

Er zou dus weinig geplaatst moeten worden, dan zijn jullie lekker aan het genieten. Maar toch hoop ik jullie een beetje te kunnen blijven volgen door dan af en toe een verslagje te kunnen lezen of foto's te kunnen zien.
    Lieverds, geniet er lekker van. Morgen een goede reis!
    Liefs,
    José

• 10 November 2011 - 19:55

Tante Ine, Ome Henk:

Vanaf de PC bij Henk Rutten wensen wij jullie een goede reis en een prettige vakantie. Ook de groeten van Annie en Henk. Kusje,
    Tante Ine en Ome Henk.

• 11 November 2011 - 03:24

Toon :

Het is nu 4.23. Nog even en we gaan richting Brussel.
    Heel veel plezier op jullie vakantie.
    Groetjes Toon

• 11 November 2011 - 15:58

Wietse:

Dag broeder en Rianne!

Laat even weten als jullie veilig aangekomen zijn en alvast een hele fijne vakantie (en natuurlijk succes met jullie jetlag ;)).

Kusje,

Wietse